Kawan-kawan ku

Thursday, December 9, 2010

TERANG LAGI BERSULUH



 nampak x muka baby ni?comeyl kan?dia tgh marah tu kan?mcm tu la aku nye emosi skng..

-
-
-
-
-
-

hurmmm....
sudah terang lagi bersuluh tu salah ko tapi xnak ngaku..
asyik aku je yang salah..
pe ni?nape la suka nak cari pasal dgn aku?
apa selama ni aku layan ko buruk ke??
payah btol berbicara dgn owg camni...
cuba la ko berpositive thinking c'kit..
jangan nak memandang org lain je salah..
pastu bleh lak kata aku macam2...
eee bengangnye aku...
nak kata vodosh, tapi blaja tinggi gak...
nak kata xde perasaan, tapi aku rasa ko manusia gak...
haish..!!!
tak paham aku...
apa guna ko wat camni kat aku huh?
bes ke buat orang sakit hati?
eeeeeeeeeeeee~geramnye aku...
nasib bek ko membe haku kan..sabar je la..

kang kalau aku dah gigit telinga ko gune taring aku ni baru ko tau...
bom sudah hampir meletop tapi masih terkawal kerana ada nya McChicken tuk aku melahab.. huahahahahahahahaha


**mintak mahap ye pada sekalian manusia yg membaca entry ni..teremosi sikit..huahahahahahahaha

10 comments:

azi nur said...

sabo jo la...besela idup bermember,,,heheee

rainbowskittle said...

woooow!

chuu said...

gado2 manje tu biase la funna., hehe :P

♥ Funna ♥ said...

azi: tu la ngh sabar la ni..baru meletop kt sini..lom meletop kt luar g..huahahahaha..

♥ Funna ♥ said...

farah: wooooowwww garang x haku?kuikuikui

♥ Funna ♥ said...

chuu: biasa la kan dlm persahabatan..

acan ketot said...

wohoo..
meletop da ney.. xpew2..
sbr..maintain cute..hehe

MiSs StrAnGer said...

uish sabo2
bese le adt berkwn

Aiza Syahida said...

marah betul ni. . tak pe, luahkan. . tapi jangan biarkan emosi terus menguasai kita k.

♥ Funna ♥ said...

hahaha..insyallah wat masa skng xde lg la terbawak2 emosi mrh tu lama2..sekadar lepas geram kt blog je yg mampu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Blog template is created by Funna Ismail