Kawan-kawan ku

Monday, December 20, 2010

grrrrrrrrrrrrrr

athoiyaaaaaiiiii lama nye xupdate belog ini..sorry la lately i'm kinda bz lol..huhu..
lately bdn haku sgt sakit n xbermaya..
mayb xcukup rest kot..
nk domam pon ado den raso ni..
lg2 la ni musim hujan..
mmg ptut pun bdn lesu je kan..
kat opis lak mato ni asyik steam je..
syaitonirajimmmmmm sila jauh2 dr aku..
ganggu ke fokusan aku wat koje je..aishhhh




ok la nk tido nitez~~~~~~~

9 comments:

rainbowskittle said...

sila pegi ke katil selubung selimut tebal tebal, katup mata. mimpikan aku. konfem bangun pagi esok segar bugar. :)

James Buns said...

syaitan yg d rejam!

wa kaljis said...

ramai kawan satu opis saya org nogori.. klu lepak ngan dorang dgn sae2 seklai jadi org nogori hehehe... :P

Syafiq Rosli said...

hehe..lakukan ape yg patot dahulu

♥ Funna ♥ said...

farah: mlm td aku tido aku mimpi ko la farah,...bgus petua ko tu kan..haha

tqaAwesome said...

cik funna.
sile rehat cukop2 ye.
kalau rase nak demam tu cepat2 telan panadol. jangan layan sangat.

tapi kalau dah gile tak larat, baik amek cuti.. rehat cukop2 :)

♥ Funna ♥ said...

wa kaljis: haha yeke?ok la tu..den ni nogori celop jo..bkn reti ckp nogori pon..hahaha

Bazilah said...

bak kate aku, ade nenek gajah duduk atas kelopak mate

♥ Funna ♥ said...

buzz: perghhh lau nenek gkah dok atas mata aku rasa mata aku mmg xle bukak..berat sgt tu..huahahahahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Blog template is created by Funna Ismail