Kawan-kawan ku

Tuesday, November 2, 2010

pagi2 lu dah bikin wa panas!!!!!!

Assalammualaikum..

Hari ni hati aku gila panas..pg2 dh kene mrh ngn student yg mcm bangang prangai nye..bajet bgus gila kan..baru setakat pegang diploma/degree ko nk berlagak ckp ngn org kan..ko xreti nk ckp baik2 ke??shit!!serius aku bengang dgn ko..siap nk buat report sal aku kt bos aku pe cite??langsi gile prngai ko ni...ko yg xreti sabar..ko nak cakap dgn asnida or syukri aku dh bg dh kan no diorg..ko mintak no hp mmg la aku xde..aku sendiri pon xpnh nk smpan no diorg mcm mana aku nk bg kat ko huh BODO??pastu diorg xangkat phone asal ko nak mrh aku lak??yg xbg response nye diorg asal aku yg ko nk nek kan nama..aku hangin la ngn ko..sape nama ko marlini??pundek ko..mintak no operator la pe la..sini mana ade operator bongok!!!aku dh terangkan kot sini UPMET bukan UPM..ko nak report kat bos aku kan..report la..ade aku kisah??bukan salah aku pon..ko ni kan mmg la bodo stkt blaja tinggi2 tp otak serupa keldai mmg xguna la..pg2 bikin hati aku panas kan..hilang rezeki aku hari ni..sial nye pmpn..

3 comments:

e p u L said...

rilek der..standed la..kite ade piagam pelanggan yang nak kena patuh..tp rules make to be broken right..pesal ko x cari alamat die pastu ko tampar jek muke die 2...hahaha

hasrul hassan said...

salam .. uh marah bebenor ni. :) nih kalau jumpa mau kena terajang terbang ni. Perpun sabar yer dik. Jangan la marah2. Marah dia pun tak guna gak. Silap2 hati lagi sakit jer.

peace.

♥ Funna ♥ said...

haha nsb bek den ni mrh xlama..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Blog template is created by Funna Ismail