Kawan-kawan ku

Thursday, November 18, 2010

TAG lagi

Oww yeahhhhh..haku dapat tag lagi..kali ni daripada cik Bazilalala..Baz, aku suka ngn header ko..gambo pmpn pakai topi tu cantik...hehe..sila la jenguk cik Baz ni ye..(tlg promote)..anywat TQ la bagi tag ni kat aku ek..

1.Berikan satu nickname utk pemberi award;
Buzz!!!sebab aku suka nak tukar2 nama org jd pelik2..nama sebenar minah ni Bazila dan ditambah sikit perencah lalala maka tercipta la blog dia bernama bazilalala..

2.Ucapan utk pemberi award ni?; 
Terima kasih bebanyak cik BUZZ..rajin2 le datang blog haku lagi ye..nguehnguehnguehngueh  

3. 6 nama artis yang korang minat?; 
Artis ek?banyak la aku minat..ok la aku kasi pilih yg terbaik la ye..

- Lisa Surihani 
- Erra Fazira 
- Angelina Jolie 
- Taylor Swift
- Leighton Meester (Blair in Gossip Girl)
- Ed Westwick (Chuck Gossip Girl)

p/s: pada sesapa yang nak award meh mik je kat sini..aku bagi sebab aku xtau nak tag kat sape..hahahaha

4 comments:

Diary of Mine said...

wah.. tahniah2.. hehe

♥ Funna ♥ said...

welcome ufaa..ngeee

Bazilah said...

tengah rajinla ni haha. thanks weh jawab tag! :D

♥ Funna ♥ said...

ye sama2 thanx..haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Blog template is created by Funna Ismail