Kawan-kawan ku

Sunday, March 27, 2011

Sweet Memory

Walaupun aku sgt bz 2-3hari ni tapi keinginan nak update blog berkobar2 lak ptg ni..actually aku baru je siap memunggahkan brg aku kat umah akk aku ni kat kota damansara..kini bermula kehidupan aku duduk di kotaraya yg sgt bz, hiruk pikok dgn deruan kenderaan sehingga larut malam ni..xbape nk suke sgt sebenarnye suasana yg bz2 n jem2 ni sbb sebelum ni kawasan umah yg penah aku duduki semua nye tenang n jauh dari hiruk pikuk bising tu kan..Hari Jumaat hari tu merupakan hari terakhir aku berada di UPMET dan akan bermula la perjalanan hidup aku ditempat baru pd hari esok hari..sangat nervous nak menempuh hari akan dtg..ye la kita xtau pe rintangan yg bakal dilalui nanti kan..semoga segala yg berlalu dapat menjadi kenangan abadi dan yang bakal ku tempuh ni dapat menjadi permulaan yang baik..geli x ayat aku?skema seyh..hahahaha

ok la aku mls nk cerita pnjang2..mau tayang gambr2 yang bakal menjadi kenangan terindah aku..

Meja aku yang sentiasa bersepah~mcm dlm gambar ni..
 keow teow kari yg sgt sedap..
 Unit tugasan yg sentiasa penuh dgn assignment student2 PJJ..rindu nak main scan2 assignment..huhu
 Unit Exam yg sentiasa bz dgn kertas peperiksaan..rindu nak stapler kertas exam2 tu..
 Officemate yg sgt happening, gile n funny..serious aku akn rindu gile kat diorg semua..

3 comments:

MASZ said...

funna syg.......sdp nyer mee kari tu.ehehe

♥ Funna ♥ said...

masz: kan..mmg sedap..hari2 dpt makan pun xpe..tp xleh la nk mkn hari2 kan..kolestrol lak kang..haha

norsharmila said...

owh..ade ea kuewtiaw kari? first time dgr :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Blog template is created by Funna Ismail