Kawan-kawan ku

Monday, March 21, 2011

Atiq's wedding

Akhirnya salah sorg dari officemate aku, atiqah telah selamat diijabkabulkan..eh officemate aku ke?bukan..eh tapi boleh la d panggil officemate..jalannnn je a..dia selamat diijabkabulkan pada 11 March 2011 bersamaan hari Jumaat n bersanding hari sabtu..tapi maaf aku dan membe2 xdapat pergi ke kenduri belah dia sebab jauh la..bajet xdo..so, last Saturday kenduri belah lelaki dan kami telah menyerang rumahnye secara berkumpulan..owww yeahhhh~ semakin hari semakin ramai rakyat jelata yg mendirikan rumah tangga..saya rasa jeles ok!!tgk mereka bersanding sambil ternganga2 mulut aku n mata terkebil2 gitu..berangan aku yang berada d atas pelamin tu..hahahaha angan2 minah jenin..pape pun meh la kasi cuci mata dengan sikit gambar yg ada di sekitar majlis Atiqah n suami di senawang:


 ni lah pengantinnya..

 
crew yang hadir..ecececece 

 mulut terlopong sbb kekenyangan yg terlampau
bersama parent pengantin lelaki..
 
yang ni?ehem3..amik berkat..kot2 tiba mase kami lak kan..aminnnnnnn

itu saje gambar yg di kongsi..lopas pueh melepak kat kenduri kitorg gerak ke JJ soromban dok perabih duit kat sane..mariiiiii nsb bek bukan duit den yg hbs..nasib la ekau incik boo oi, kayap la ekau yo..sapo suh nk tunjuk gentle dgn aku..padan muko ekau..ok nak balik umah dah ni..adios~

11 comments:

Raji berkata said...

hahaha xpe2 kau dekat jer lgi
lepas ni ak lak jeles tgk kau kawen
hohoh

chuu said...

h0h0., x lame lagi la tu.. :D

Anati Soki said...

cewaaah..testing testing duk atas pelamin. hhehehehe

niDa said...

dah agak dah o amik berkat..hahaha

farah said...

amek berkat amek berkat hahaha

aleen aiden said...

bf ko kah yg sebelah 2?ehem2.xjemput aku siapla nnt!hu3

♥ Funna ♥ said...

raji: hahahaha..xpe, aku lg jeles dgn ko sbb dpt cntinue study kat obersea..

♥ Funna ♥ said...

chuuuu: aminnnnnnnnnnnn..

♥ Funna ♥ said...

anat: test2..hilangkan gabra..kot2 nnt bersanding jd gugup kan..hahahaha

♥ Funna ♥ said...

nida n farah: ye amik berkat..nerlatih dok ats pelamin..

♥ Funna ♥ said...

eleen: ha'ah..bf aku..ish!mn leh xjmput..harus mau jemput sama kamu la babe..hehehehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Blog template is created by Funna Ismail