Kawan-kawan ku

Monday, June 27, 2011

Bz

Wah!!byk nye sawang kat blog ni..bape lama xbukak la kata kan..sampai sahabatku ana tweet Aku tanya apa pasal lama xupdate blog..jawapan Aku satu je..I'm so bz la babe..Bz sampai Xde masa nk bersosial..Huhu..

sejak kerja kat tmpt baru mmg Aku Xde masa la nk berblogging ke blog walking ke..even nk bukak fb pun xlalu dh..haha bab tu Aku kata Aku Bz smpai Xde masa nk bersosial..Cian kat aku..haha..di sebabkan bz gak ank buah aku mrh aku sebab dh 2minggu dia kawin tapi aku xsempat2 upload gambar kawin dia..oh babe!!so pity u..dulu janji nk tlg edit kan gambar wed dia skali but sorry to say la I've no time to do it bcoz I'm so Bz..oh man!!!I hate u Bz!!!daaaaa nite everyone!!


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 comments:

niDa said...

same ngan aku. ana pn tnye.. hahaha...

aleen aiden said...

eh keje kat tempat ain pulak ke?aishhh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Blog template is created by Funna Ismail