Kawan-kawan ku

Wednesday, June 29, 2011

Nightmare

Kebelakangan ni aku kerap terjaga malam..kadang-kadang tu sampai 3 4 kali..bila dah terjaga susah gile nk lena balik..lepas tu sebelum terjaga aku akan terbayang satu lembaga datang nak terkam aku..so itu la faktor menyebabkan aku akan terjaga dari tido..apa ek tanda nye??subhanallah..takut makcik di buat nye..mana x nye asyik termimpi benda yg sama je..

xcukup tido buat kita jd letih n xbermaya je kan..dah la waktu keje even masuk shift pukul 12 pun kene g keje awal kul 9 coz tumpang akak aku g keje and terpaksa buat ot..hbs keje kul 9mlm..mmg down la makcik kan..pening xcukup tido plus pening buat keje lg..

so pada sesiapa pernah mengalami situasi mcm aku,boleh xshare mcm mana nak hilangkan night mare ni..huhu..it's Make My Life Disaster u know..huhu

2 comments:

Qema said...

Sblum tido tu baca la ayat kursi, surah 4 qul. InsyaAllah. Then selawat n zikir byk2. Bile tak bole tido ucap istighfar, Allahuakbar smpai terlelap. Biar tedengar ckit sore bile sebut. InsyaAllah berkesan. Tu la yg aku amal dulu mase aku slalu mimpi bnda2 halusn susa nk tido. =)

antzgirl said...

wah..dasat ni, su penah jugak mimpi buruk.tp xdela kerap. Takpela wak. cuba masa tdo, awk jgn pk apa2. cuci kaki n baca surah 3 Qul. insyaAllah.. ;))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Blog template is created by Funna Ismail