Kawan-kawan ku

Friday, April 29, 2011

mau ngomong apa si??

assalammualaikum..

hey guys sorry la coz lately aku mmg xon lgsg blog aku ni..serious xsempat nk jenguk blog ni smpai bersawang dh jd nye..jap cari vakuum jap..

skang ni life aku dh berubah gile..dulu ms keje kt tmpt lama byk masa nk d buang2 kan..fb n blogging saje je dulu..but now totally not..bz smpai xsempat nk update pe yg ptut..yg sempat update pun twit je a..sbb mnyelam smbil minum air..guna twit deck kata..

dulu life aku lain..balik keje xberdepan dgn jem..20min dh smpai opis..but now, perjalanan stiap kali takes 1n half hour bcoz of da jem..pergi balik lak tu..msuk keje kul 9 but pukul 7 dh kene kuar umh..balik kil 6 smpai umh pling lmbt kul 10..haiyaaa manyak disaster woo..tido msti mau pukul 10++ lau x lemau seyhhh..aiseyman..hidup d kota kene byk bersabar..sape kt bangga dok kt kota??aku lg bangga dok kt nilai sane..aman damai tenang tnpa hiruk pikuk..

esok 1st day aku keje shift..adoi sedikit kejelesan dgn dak ofis aku sbb diorg ada anual dinner d 5star hotel esok dan d sbb kan team aku sentiasa kene stndby aku sbg yg baru terpaksa mngalah dan bekerja d kala mereka keseronokan d sana..see demi cust trcinta tu..ececece..

ok sbut sal cust la kan..aku tau a cust always rite,tp wajar kah sbg cust nk mntak bntuan dgn cara maki hamun??tugas aku membantu mereka yg memerlukan pertolongan..balik2 xpasal2 kene maki sbb lmbt assist la..ckp kita membesarkan burik la..haiyoo diorg xtau mcm mn xckup tgn aku nk lyn..mn nk hndle twit mn nk handle fb mn bk hndle webchat..dh la satu2 kes nk settle take time nk investigate..tup2 kene maki mcm tu..aisshhhh sbr je la ..lately ni aku trpaksa melayan cust yg agk rude??sorry to say la..tp diorg mmg rude..bkn smua tp segelintir la.. de gak cust yg sgt friendly n cool n baik..I lebiu all la bebeh..nsb baik la keje aku ni xbrdepan dgn cust,just entertain diorg d alam maya so segala maki hamun xde la smpai ke otak..lau x tua sebelum usia la aku kan..haha

eh,sedar xsedar dh pnjng lebar dh aku ngarut..ni la bahana bila lama xupdate belog kan..kuikuikui..ok la cukup la jom tido..nite everyone..sok den kijo masuk kul 1..so boleh bgn lmbt..owww yeahhhhh

2 comments:

Aleen Aiden said...

uu aku xsker keje yg kene deal dgn org.bek aku ngadap nombor.hu3

Anonymous said...

busy nak tunang ni... hihihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Blog template is created by Funna Ismail