Kawan-kawan ku

Thursday, February 7, 2013

Ku bersyukur

Assalammualaikum..

Pertama sekali aku nak ucapkan takziah buat keluarga adik Adam Syukri atas pemergiannya.. Tatkala kita gembira dan bahagia bersama org yg dicintai,ada yg sedang bersedih atas kehilangan insan yg disayangi..tabah sungguh parent dia..xmengapa kerana syurga menanti mu sayang..

Ya allah aku bersyukur dgn kesihatan yg diberikan kepada anakku walaupun sedikit kecederaan pada kakinya semasa lahir..ia bukan kecacatan dan aku yakin kecederaan itu akan sembuh dgn cepat..setiap minggu pergi follow up n tukar dressing di kaki damia dan setiap minggu juga aku lihat byk improvement..kulit baru sudah mula tumbuh..mungkin masa mula2 melihat kecederaan itu aku xberhenti2 menangis dan menyalahkan diri sendiri tapi aku yakin anak aku kuat mnghadapinya jadi dari situ aku cuba tabah dan bykkan berdoa kepada-Nya..dugaan yg aku terima xseteruk yg parent adik adam hadapi..usaha,tawakal perlu ada disamping berdoa..
Aku xdpt bayangkan macam mana keadaan aku kalau Damia xde..

Damia,momma nak damia tau yang momma xboleh hidup tanpa damia..sekejap xjumpa damia pun momma dh rasa xkeruan..what a life without u?hmmm ku bersyukur padamu Allah kerana diberi kesihatan yg baik buat puteri ku..alhamdulillah..setiap penyakit pasti ada penawarnya..kita yg harus berusaha utk mencarinya..

Utk mendapatkan kulit yang cantik dan sihat bole la try Jus Delima giffarine..Pm me utk lebih info di 0192619648 ;)

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Blog template is created by Funna Ismail